woensdag 17 februari 2016

Liftchallenge #101


Ik zag weer een leuke Lift challenge voorbij komen en het leek me leuk om weer een keertje mee te doen. Bij deze challenge is het de bedoeling dat we een corsage maken op een kaart en ons daarbij houden aan de schets van de voorbeeld kaart. De voorbeeld kaart is van Daniëlle (het leuke is dat ze deze ook al had gelift). Toevallig was ik ook bezig met paas kaarten maken voor in de winkel en heb deze kaart in dezelfde kleuren en stempels gehouden zodat deze er ook bij kan. Van één stempel set heb ik alleen de veer gebruikt en van de andere stempel set heb ik 2 doodle randjes gebruikt. De veren stickers heb ik ingekleurd met Distress ink.


Materialen:
- Studio Light clear stempel Love & Home nr. 127 -
- Panduro Curiosity Clearstamp 520011 -
- Panduro Enamel stickers yellow/pink/green 120529 -
- Panduro Doodle paper stickers feathers 120565 -
- Panduro Baker's twine white/yellow & white/green 363410-
- Distress ink Dusty Concord -
- Distress ink Peacock Feathers -
- Distress ink Spiced Marmalade -
- Memento ink zwart -
- Waterbrush -

4 opmerkingen: